KSIĘGARNIA INTERNETOWA WYDZIAŁU POLONISTYKI UW

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

  1. Zamówienia.
  2. Wysyłka, dostawa, odbiór osobisty.
  3. Płatności.
  4. Faktury.
  5. Promocje, rabaty.
  6. Książka na prezent.
  7. Zwroty, reklamacje.
  8. Newsletter.
  9. Kontakt.

 

1. Zamówienia

  • Czy mogę przyjść i kupić u Państwa książki?
    Nie. Nie prowadzimy sprzedaży bezpośredniej.
  • Złożyłam/em już zamówienie, ale chciałabym/bym coś jeszcze do niego dodać. Czy jest to możliwe?
    Tak, jest to możliwe, jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane.
    Proszę skontaktować się z nami za pomocą adresu e-mail: ksiegarniapolon@uw.edu.pl.
  • Złożyłam/em już zamówienie, ale chciałabym/bym usunąć z niego jedną pozycję. Czy jest to możliwe?
    Tak, jest to możliwe, jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze opłacone i wysłane. Proszę skontaktować się z nami za pomocą adresu e-mail: ksiegarniapolon@uw.edu.pl.
  • Czy możliwe jest połączenie zamówień, które złożyłam/em w odstępie dwóch dni?
    Jeśli zamówienie złożone pierwszego dnia nie zostało zrealizowane (wysłane) do momentu skompletowania kolejnego zamówienia, na życzenie klienta przesyłamy obydwa zamówienia w jednej paczce (w tej sytuacji pobieramy opłatę tylko za jedną przesyłkę).
  • Jak mogę sprawdzić, na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
    Proszę skontaktować się z nami za pomocą adresu e-mail: ksiegarniapolon@uw.edu.pl.
    Etapy realizacji zamówienia:
    Wstrzymane (oczekujące na płatność) – nie otrzymaliśmy jeszcze przelewu.
    W trakcie realizacji – otrzymaliśmy wpłatę i rozpoczęliśmy realizację.
    Zrealizowane – książki zostały zgromadzone i wysłane do Klienta.
  • Przy książce, którą jestem zainteresowana/y, znajduje się dopisek: Produkt chwilowo niedostępny. Czy mogę ją zamówić?
    W chwili obecnej nie ma możliwości zakupu takiego towaru. Być może będzie planowany dodruk. Aby dowiedzieć się o taką możliwość, prosimy o kontakt mailowy: ksiegarniapolon@uw.edu.pl.
  • Co muszę zrobić, aby zrezygnować ze złożonego zamówienia?
    Rezygnacja z zamówienia jest możliwa, jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Proszę skontaktować się z nami za pomocą adresu e-mail: ksiegarniapolon@uw.edu.pl. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, konieczne będzie dokonanie zwrotu.
  • Czy ceny książek obejmują VAT?
    Tak. Podatek VAT w przypadku książek wynosi 5%.

 

2. Wysyłka, dostawa, odbiór osobisty

 

  • Jaki jest czas oczekiwania na zamówione towary?
    Zamówione pozycje przekazujemy Poczcie Polskiej w ciągu 4 dni roboczych od daty zaksięgowania przelewu. Niestety czas ten jest dłuższy niż u dostawców komercyjnych, gdyż jesteśmy jednostką uniwersytecką i wszystkie nasze paczki muszą dodatkowo przejść przez Kancelarię UW.Do tego należy doliczyć czas oczekiwania na przesyłkę. Nie mamy wpływu na czas realizacji usługi przez pocztę. Można założyć, że od momentu wykonania przelewu do odebrania zamówionych pozycji może minąć ok. 10 dni roboczych.

10 dni

  • Jaki jest koszt dostawy na terenie Polski?
    Koszty wysyłki zamówień o wartości poniżej 200 złotych (wartość zamówienia po odliczeniu rabatów) wynoszą 10 złotych. Koszty wysyłki zamówień o wartości od 200 złotych ponosi Księgarnia.
  • Jaki jest koszt dostawy w przypadku wysyłki za granicę?
    W celu omówienia możliwości dostawy w przypadku wysyłki za granicę prosimy przed dokonaniem zakupu o kontakt mailowy: ksiegarniapolon@uw.edu.pl.
  • Czy koszt dostawy zależy od ilości zamawianych produktów?
    Nie, koszt dostawy zależy od wartości złożonego zamówienia. Koszt wysyłki zamówienia o wartości do 200 zł wynosi 10 zł. Koszt wysyłki zamówienia od 200 zł ponosi Księgarnia.
  • Jakie warunki muszę spełnić, żeby skorzystać z darmowej wysyłki?
    Wystarczy dokonać zakupu pozycji o wartości równej lub większej od 200 zł.
  • Czy możliwy jest darmowy odbiór osobisty w Warszawie?
    Darmowy odbiór osobisty zamówionych i opłaconych pozycji możliwy jest tylko  wyłącznie dla firm i instytucji. Pozycje można odebrać w siedzibie Księgarni Polon, Uniwersytet Warszawski Wydział Polonistyki, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, w środy w godz. 14:00-16:00. Nie ma możliwości odbioru osobistego dla klientów indywidualnych, osób fizycznych (tylko wysyłka).
  • Co muszę zrobić aby móc odebrać książki w Państwa siedzibie?
    Darmowy odbiór osobisty zamówionych i opłaconych pozycji możliwy jest tylko  wyłącznie dla firm i instytucji. Pozycje można odebrać w siedzibie Księgarni Polon, Uniwersytet Warszawski Wydział Polonistyki, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, w środy w godz. 14:00-16:00. Aby skorzystać z opcji odbioru osobistego, należy zaznaczyć to podczas dokonywania zamówienia i ustalić mailowo termin odbioru opłaconych pozycji (e-mail: ksiegarniapolon@uw.edu.pl).Nie ma możliwości odbioru osobistego dla klientów indywidualnych, osób fizycznych (tylko wysyłka).

 

3. Płatności

  • W jaki sposób mogę zapłacić za zakupione pozycje?
    Możliwa jest tylko płatność elektroniczna przelewem (przedpłata). Pieniądze należy wpłacić na nasze konto bankowe.
  • Na jakie konto można wpłacić pieniądze za zamówienie?
    Uniwersytet Warszawski, Wydział Polonistyki
    Ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
    00-927 Warszawa
    Konto nr: 26 1160 2202 0000 0000 6084 9503
  • Czy można zapłacić systemem PayPal?
    Nie ma możliwości zapłaty za pomocą systemów typu PayPal, PayU ani dotpay. Przyjmujemy tylko płatności przekazane ze pomocą zwykłych przelewów.

 

4. Faktury

  • Czy faktura może być wystawiona tylko na niektóre produkty z zamówienia?
    Nie, na fakturze znajdą się wszystkie zamawiane produkty. Aby otrzymać oddzielne faktury, proszę złożyć osobne zamówienia. Następnie należy skontaktować się z księgarnią (e-mail: ksiegarniapolon@uw.edu.pl), aby złożone zamówienia zostały wysłane jedną paczką z oddzielnymi fakturami, z tylko raz naliczonymi kosztami przesyłki.
  • Czy mogę otrzymać duplikat faktury?
    Oczywiście, w tym celu po dokonaniu zakupu należy skontaktować się z nami e-mailem (ksiegarniapolon@uw.edu.pl). Faktura zostanie przesłana w formie elektronicznej bądź dołożona do zamówienia
  • Nie potrzebuję faktury, czy mogę otrzymać paragon fiskalny?
    Niestety nie wystawiamy paragonów fiskalnych. Do każdego zrealizowanego zamówienia wystawiamy fakturę (dla firm, instytucji) lub potwierdzenie zakupu w formie zwykłego paragonu PA (dla klientów indywidualnych).

 

5. Promocje, rabaty

  • Czy księgarnia udziela rabatów?
    Istnieje możliwość udzielenia rabatu przy złożeniu większego zamówienia. W celu złożenia zapytania o ewentualny rabat prosimy o kontakt za pomocą adresu e-mail: ksiegarniapolon@uw.edu.pl. Udzielamy także rabatów okazjonalnych oraz rabatów dla stałych klientów. W tym celu prosimy o podanie adresu e-mail oraz zapisanie się do naszego newslettera na stronie księgarni (www.ksiegarniapolon.uw.edu.pl).
  • W jaki sposób mogę otrzymywać informacje o planowanych promocjach?
    Wszystkie informacje o promocjach, wyprzedażach czy rabatach okazjonalnych będą przesyłane za pośrednictwem naszego newslettera, do którego można zapisać się na stronie księgarni (www.ksiegarniapolon.uw.edu.pl). Rzecz jasna w każdej chwili można z niego zrezygnować.

 

6. Książka na prezent

  • Czy mogę kupić książkę dla kogoś na prezent?
    Jak najbardziej jest to możliwe. Podczas składania zamówienia należy wpisać adres osoby, której mamy przesłać książki. Prosimy także o informację, że chodzi o prezent – do takiego zamówienia nie dołączamy faktury, aby osoba obdarowywana nie poznała ceny prezentu. Na życzenie istnieje także możliwość dołączenia do przesyłki życzeń lub krótkiej adnotacji na białej kartce (usługa gratis). W celu ustalenia treści notatki prosimy o kontakt na adres e-mail: ksiegarniapolon@uw.edu.pl.

 

7. Zwroty, reklamacje

  • Czy mogę zrezygnować z dokonanego zakupu bez podania przyczyny?
    Jeżeli publikacja nie była używana i pozbawiona fabrycznego opakowania, kopiowana lub w żaden inny sposób zniszczona lub wykorzystana, można ją zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
  • Gdzie mogę odesłać zwracany towar?
    Zwracaną pozycję należy odesłać na adres: Księgarnia Polon, Uniwersytet Warszawski Wydział Polonistyki, ul. Krakowskie Przemieście 26/28, 00-927 Warszawa wraz z oryginalnym dowodem zakupu (faktura albo paragon PA) oraz wypełnionym i podpisanym formularzem odstąpienia od umowy.
  • Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
    Zwrot pełnej kwoty (wartość produktu i koszt pierwotnego dostarczenia) zostanie wykonany w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego produktu. Zwrot dokonywany jest tą samą drogą, którą nastąpiła zapłata, chyba że zostanie ustalone inaczej.
  • Czy dostanę zwrot kosztów przesyłki zwracanego towaru?
    Zamawiający dokonuje zwrotu publikacji na własny koszt. Koszt ten nie jest zwracany Zamawiającemu.
  • Jak mogę złożyć reklamację?
    Reklamowaną publikację należy odesłać przesyłką pocztową z wypełnionym i podpisanym formularzem zgłoszenia reklamacji oraz oryginalnym dowodem zakupu (faktura lub paragon PA) na adres: Księgarnia Polon, Uniwersytet Warszawski Wydział Polonistyki, ul. Krakowskie Przemieście 26/28, 01-999 Warszawa.
  • W jakim czasie zostanie rozpatrzona moja reklamacja?
    Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Klient zostanie poinformowany o rozpatrzeniu reklamacji drogą mailową.
  • Czy za reklamowaną pozycję mogę otrzymać zwrot pieniędzy?
    W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji publikacja zostanie wymieniona na pełnowartościową. Jeśli odesłanie egzemplarza pełnowartościowego będzie niemożliwe (wyczerpanie nakładu), zaoferowane zostaną do wyboru inne, dostępne w Księgarni pozycje lub nastąpi zwrot pieniędzy.
  • Czy dostanę zwrot kosztów przesyłki reklamowanego towaru?
    W przypadku uznania reklamacji zwrócimy Państwu równowartość opłaty pocztowej natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji, a pełnowartościowa publikacja zostanie przesłana na koszt Księgarni.
  • Skąd mogę wziąć wzór formularza odstąpienia od umowy (zwrotu zakupionych pozycji) lub wzór reklamacji?
    Wzory pism znajdują się pod Regulaminem Księgarni.

 

8. Newsletter

  • Chcę otrzymywać informacje o nowościach oraz o ciekawych książkach z Państwa oferty, co muszę zrobić?
    Najprościej będzie zapisać się do naszego newslettera na stronie księgarni (www.ksiegarniapolon.uw.edu.pl). Rzecz jasna w każdej chwili można z niego zrezygnować.

 

  • W jaki sposób mogę otrzymywać informacje o planowanych promocjach?
    Wszystkie informacje o promocjach, wyprzedażach czy rabatach okazjonalnych będą przesyłane za pośrednictwem naszego newslettera, do którego można zapisać się na stronie księgarni (www.ksiegarniapolon.uw.edu.pl). Rzecz jasna w każdej chwili można z niego zrezygnować.

 

  • Czy mogę otrzymać katalog z Państwa ofertą, np. e-mailem lub listem?
    Nie. Pełna oferta księgarni znajduje się na stronie www.ksiegarniapolon.uw.edu.pl. Informacje o nowościach i planach wydawniczych publikujemy na fanpage’u Ksiegarni na portalu Facebook (Księgarnia Polon Facebook) oraz przesyłamy w naszym newsletterze, do którego można zapisać się na stronie księgarni (www.ksiegarniapolon.uw.edu.pl).

 

 

9. Kontakt

  • Jak się z Państwem skontaktować?
    Wszelkie pytania proszę kierować na adres e-mail: ksiegarniapolon@uw.edu.plIstnieje także możliwość spotkania osobistego z p. Katarzyną Kowalską, specjalistką ds. promocji i sprzedaży wydawnictw Wydziału Polonistyki UW. W celu umówienia spotkania proszę pisać na adres e-mail: katarzyna.kowalska@uw.edu.pl.